יום שני, 29 בנובמבר 2010

Bishop Lei International House

ה Bishop Lei, אחד המלונות הפופולאריים ביותר בהונג קונג בטווח המחירים הבינוני, שוכן באזור Mid Levels היוקרתי ומציע אירוח מצוין במחיר סביר מאוד וכמובן מיקום נהדר (בעיקר למי שמעונין להגיע למוסדות הקהילה היהודית ובית הכנסת).

המלון נמצא בבעלותה וניהולה של הכנסייה הקתולית של הונג קונג, מה שלא מפריע לו להציע הנחות טובות לאורחיה של הקהילה היהודית, השוכנת אף היא על Robinson Road. חדריו הקטנים קמעה נקיים, מעוצבים בטוב טעם ומאובזרים כראוי וחלקם הגדול משקיף אל נופו המדהים של נמל ויקטוריה וגורדי השחקים משני צדיו.

"המדרגות הנעות הארוכות בעולם" נמצאות במרחק של שתיים – שלוש דקות הליכה מהמלון ודרכן אפשר להגיע בזריזות לאזורי הבילוי של SoHo ו Lan Kwai Fong, או אל מרכזי הקניות השוקקים של Central. גם אטרקציות כמו הגנים הבוטניים והזואולוגים, פארק הונג קונג והתחנה של "רכבת ההרים Peak Tram" נמצאות במרחק הליכה קצרצר מכאן ואם זה לא מספיק, מפעיל המלון גם מיניבוס-שאטל חינמי הלוקח את האורחים ל Central או Wan Chai וחזרה.

שירותי המלון כוללים גם בריכת שחיה, חדר כושר וקפיטריה פתוחה הצופה אל המפרץ...

מחירי החדרים נעים בין HK$ 650 לחדר זוגי (Standard) בעונות "חלשות" ועד HK$ 1200 (או אפילו יותר) לחדר Harbour View Twin בתקופות קצת יותר "חמות"... ולמרות שמחירים אלו מגיעים לפעמים אל מעל הטווח של מה שנקרא מלון זול, התמורה כדאית.

כתובת: No.4 Robinson Road, Mid-Levels Central
.
להשוואת מחירים והזמנת חדר ב Bishop Lei, לחצו כאן
.

כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה