יום שני, 29 בנובמבר 2010

Yes Inn

Yes Inn הינה אכסניה חדשה למדי המציעה חדרים מודרניים ומתוחזקים היטב בצבעים מלאי חיים (חידוש מרענן בהשוואה לכמה מהמקומות ב Chunking Mansions).

האכסניה זוכה לביקורות טובות למדי ממרבית המטיילים, הן בשל המיקום המרכזי שלה ב Fortress Hill, דקותיים הליכה מתחנת ה MTR ובסמיכות למסעדות וחנויות, והן בזכות הצוות החביב והתחזוקה הניאותה של המקום.

כמו מרבית האכסניות בהונג קונג, החדרים עלולים להיות קלסטרופוביים במקצת ופה ושם עלולות להיות בעיות של ניקיון (אם כי מצב הניקיון פה הוא טוב יותר מבהרבה מקומות אחרים). עוד בעיה קטנה היא העובדה שהאכסניה "מתפרסת" על פני כמה בניינים, כך שאתם עלולים למצוא את עצמכם נגררים עם הפקלאות אל מעבר לכביש לאחר שסיימתם את הליך הקבלה... אך גם זה לא סיפור גדול במיוחד.

ישנם חדרים זוגיים עם מקלחת/שירותים צמודים במחיר הנע בין HK$ 300 ל HK$ 450 לחדר ללילה ומיטות דורמיטורי במחיר של החל מ HK$ 100 – לא רע בכלל !

שירותי האכסניה כוללים: שירות קבלה 24 שעות ביממה, מים חמים 24 שעות ביממה, שיחות מקומיות חינם, גלישה אלחוטית חינם, טלוויזיה, לוקרים, מטבח משותף קטן הכולל מקרר, מיקרו ועוד כמה כלים בסיסיים

כתובת : FLAT B, 15/F, FRONT BLOCK, CONTINENTAL MANSION, 294 KING'S RD, FORTRESS HILL
.
למחיר טוב והזמנת מקום ב Yes Inn ואכסניות נוספות בהונג קונג : Hostels and Budget Accommodation Worldwide – Book Now!
.
.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה