יום שני, 29 בנובמבר 2010

Lee Garden Guest House (וגם Star Guest House)

Lee Garden ו Star Guest House, שתיים מאכסניות התרמילאים המומלצות בצים-שא-צוי, שוכנת לאורכו של Cameron Road המרכזי ומציעות לאורחיהן חדרים נעימים ומיקום מעולה במחיר סביר ביותר.

כמו מרבית הגסטהאוסים באזור, גם כאן מדובר על בנייני מגורים ישנים אשר דירותיהם הקטנות וחסרות הצביון הוסבו לאכסניות, אך שלא כמו במקומות אחרים, את המקום הזה הקים ומנהל Charlie Chan החביב, אשר דואג כי הגסטהאוסים שלו ישאירו זיכרון נעים בלבם של האורחים...

אין טעם להרחיב את הדיבור על גודלם של החדרים כאן... אכסניה בהונג קונג היא אכסניה בהונג קונג... אך בפירוש שווה לדעת כי החדרים כאן נקיים יותר, מתוחזקים יותר ומאובזרים יותר מרוב המקומות בסביבה, עם מזגן טוב, טלוויזיה, טלפון (שיחות חינם בתוך הונג קונג), חיבור אלחוטי חינם לאינטרנט (ולמי שלא הביא את הלפטופ – עמדות מחשב בלובי) ועוד...

מיקומה של האכסניה הוא בפירוש מעולה: כמה צעדים מתחנת הרכבת התחתית של Tsim sha Tsui, כמו גם מ Nathan Road, מהמוזיאונים של Chatham Road ומהטיילת הידועה ו"שדרת הכוכבים".

נכון לשעת הכתיבה, המחירים לחדר זוגי עם שירותים ומקלחת צמודים נעים בין HK$ 450 לחדר הקטן ו HK$ 500 לחדר הגדול יותר.

לקבלת מחיר טוב והזמנת מקום ב Lee Garden ו Star ואכסניות נוספות בהונג קונג : Hostels and Budget Accommodation Worldwide – Book Now!
.

כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה